DNA studiereis 2018
17-08-2018 - 23-08-2018 Event

Reis je met je vakgenoten mee naar het jaarlijkse ASAE-congres?

De DNA-studiereis gaat in 2018 naar Chicago en vindt plaats van 17 tot 23 augustus.

Ga mee op de jaarlijkse studiereis naar het grootste congres voor verenigingsprofessionals in de wereld. Laat je inspireren door de passie en het enthousiasme van de verenigingsprofessional in Amerika.

ASAE biedt een geweldig programma van drie dagen met internationale topsprekers en educatieve sessies. De avonden zijn gevuld met een feestelijk programma. We brengen een bezoek aan lokale associaties. Je reist met Nederlandse vakgenoten, met wie je volop ervaringen kunt uitwisselen.

En vanzelfsprekend regelen we de hele reis voor je: vlucht, hotel, vervoer, inschrijving congres en de feesten.  Mis deze studiereis niet en ga mee naar Chicago van 17 tot 23 augustus!

Het arrangement bestaat uit:

De prijs voor deze studiereis is €3950,00 exclusief btw uitgaande van minimaal 10 deelnemers. Bij minder dan 10 deelnemers overleggen we met je over de prijs en de deelname. U kunt ook een afwijkend vluchtschema aanvragen, maar dan vervalt de groepskorting op de vlucht en we brengen je eenmalig €50,00 in rekening. Je kunt jouw partner meenemen voor de prijs van €2100,00 exclusief btw (vlucht, hotel en food &wine classic).

Let op: de uiterste datum van inschrijving is vrijdag 6 juli!
--------------------------------------------------------------------------------------

EXTRA: uitbreiding studiereis met bezoek Washington DC

In minder dan 2 uur vliegen van Chicago ligt Washington DC, de hoofdstad van de USA met prachtige bezienswaardigheden die een bezoek meer dan de moeite waard zijn. Daarom bieden we graag een uitbreiding aan op de studiereis met een bezoek aan deze bijzondere stad.

Programma uitbreiding Washington DC

• Vlucht van Chicago naar Washington DC
  • 2 overnachtingen in The LINE Hotel DC – modern en fris hotel in een neoklassieke kerk in de bruisende wijk Adams Morgan
  • Highlights of the Capital City Tour met bezoek aan o.a. Martin Luther King Memorial, US Capitol Building, Vietnam Memorial en het Witte Huis
  • Bezoek aan 1 branche of beroepsvereniging, American Society of Hematology
  • Vervoer van de luchthaven naar hotel in Washington DC (v.v.)

Kosten van deze verlenging: € 700,- exclusief BTW

Interesse? Bel met DNA voor meer informatie (T 030-2271677) of mail naar info@denederlandseassociatie.nl.

Direct inschrijven kan via deze link natuurlijk ook. Let op de inschrijvingsdatum sluit op vrijdag 6 juli