Week van de Vereniging

Maandag 16 t/m vrijdag 20 november 2020 Event

Vanaf 16 tot en met 20 november vieren we 5 jaar DNA met de Week van de Vereniging. Door corona hebben we als verenigingen geleerd hoe we leden digitaal met elkaar, met de vereniging en met stakeholders kunnen verbinden en dat gaan we bekronen met een hele week vol seminars en digitale events. Het was nog nooit zo gemakkelijk om mee te doen. Uiteraard reiken we ook dit jaar de DNA Awards uit en we hebben nieuwe feiten en cijfers over verenigingen en hun impact door het eerste Nationaal Verenigings Onderzoek. Doe mee op jouw moment en jouw onderwerp of blijf gewoon de hele week digitaal dichtbij.
Het kan allemaal.

Op donderdag 19 november geeft Cyriel Kortleven simpele en pragmatische tools voor verandering, creativiteit en innovatie. Zijn 'ding' is mensen enthousiasmeren en inspireren tijdens fysieke meetings. Maar kan dat ook online: hoe kun je online energie creëren en delen? Of hij dat heeft kunnen vertalen, ervaar je tijdens de Week van de Vereniging!

Met vriendelijke groet,
Annemiek Wissink