veranderen in één dag met ben tiggelaar

Vorig jaar organiseerde DNA met DenkProducties en Ben Tiggelaar een speciale editie van MBA in één dag. Een groot succes. Dit jaar hebben we het seminar 'Veranderen in één dag' speciaal voor verenigingsprofessionals.

…..voor verenigingsprofessionals
In deze tijd willen we de vereniging transformeren en leden uitrusten voor een nog onbekende toekomst. Als verenigingsprofessional wil je jouw vereniging en je leden in beweging brengen:
- Het nieuwe bedenken het oude loslaten
- Samen met je leden leren en veranderen
- Met je team en je bestuur patronen doorbreken
- Klaar zijn voor de toekomst

Veranderen = kerncompetentie
Als verenigingsprofessional ben je voortdurend bezig met verandering. Veranderingen in de maatschappij, vernieuwingen in je strategie, het slimmer organiseren van het bureau, het ondersteunen van je achterban in hún ontwikkeling. Het houdt niet op. Vandaag de dag is verstand van veranderen misschien wel de belangrijkste competentie!

Praktische antwoorden op prangende vragen
Veranderen is écht een vak. En bij dit seminar krijg je in één dag de belangrijkste inzichten uit wetenschap en praktijk. Wat is het geheim van effectief veranderen? Welke stappenplannen en inzichten hoor je eigenlijk te kennen? Wie zijn de belangrijkste denkers, welke ideeën zijn echt relevant voor de praktijk? Het zit er allemaal in.

Bewezen formule mét DNA-touch
Méér dan 17.000 deelnemers aan Ben Tiggelaars 'MBA in één dag' ontdekten al hoeveel kennis je in één dag kunt opdoen. Dit seminar volgt dezelfde, bewezen formule. Veel tips, veel verbeterkansen. Bovendien doet Tiggelaar de voorbereiding van deze dag samen met de mensen van DNA. Zodat de verenigingspraktijk ook écht aan bod komt.

Kijk bij de DNA Academie en schrijf je in.

ps: Veranderen in 1 dag, speciaal voor verenigingen, was een wens van veel deelnemers van vorig jaar. Maar ook als je nog geen MBA in één dag bent, kun je meedoen!