jonge verenigingsprofessionals aan de slag met loopbaan

Sessie “Loopbaanontwikkeling voor jonge verenigingsprofessionals” op vrijdag 29 juni

Verenigingen hebben behoefte aan jonge professionals zoals jullie! DNA wil jullie graag faciliteren in je loopbaan. Ben je niet ouder dan 35? Dan ben je van harte uitgenodigd om in de middag van vrijdag 29 juni aan de slag te gaan in de workshop “Aan welke knoppen kan ik draaien om mijn loopbaan vorm te geven”. Inloop om 13.30 uur. Aanvang 14.00 uur.

Er is veel ruimte voor eigen inbreng, uitwisseling van ervaring en netwerken. De middag wordt afgesloten met een borrel. Ook als je niet bij de eerste bijeenkomst was ben je van harte welkom.  En voor iedereen die wel aanwezig was, nodig vooral jonge collega’s van je eigen vereniging of van andere verenigingen uit je te vergezellen naar deze sessie.

De workshop wordt verzorgd door drs. Juliette Daniels van In Consultancy en coaching. Zij verzorgt ook een sessie in de Leergang Verenigingsmanagement van de AVVM.

Naast de workshop wisselt het team van DNA op 29 juni ook graag met jullie van gedachten over het ontwerpen van een programma dat jonge verenigingsprofessionals een netwerk biedt in de sector en bijdraagt aan loopbaanontwikkeling. Niet iedere vereniging blijkt daar de mogelijkheden en de middelen voor te hebben. Als collectief kunnen we echter mogelijkheden creëren. Denk daarom met ons mee hoe we dit kunnen realiseren.

Aanmelden kan bij Miranda de Haan, miranda@denederlandseassociatie.nl

En vergeet vooral niet je ook aan te melden voor het ochtendprogramma van 29 juni over de Vereniging van de Toekomst.