DNA en nive gaan samenwerken

Met ingang van 1 juli 2018 gaat DNA samenwerken met het grootste managersplatform van Nederland, Nive. DNA en Nive gaan over en weer meer gebruik maken van elkaars bijeenkomsten en kennis delen. Managers bij verenigingen die lid van zijn van DNA krijgen daarmee toegang tot een netwerk van 30.000 managers uit andere sectoren en verschillende kennisnetwerken. Voor meer informatie over Nive, zie www.nive.org.

Wat zijn de voordelen voor DNA leden?
1. Leden van DNA (en daarmee ook hun leden) kunnen tegen een bedrag van € 50,- (excl. btw) per bijeenkomst deelnemen aan de Masterclasses / Workshops van het Nive MD Programma (normale prijs € 145,-). Het Nive biedt de leden van DNA een zeer interessant Development Programma dat zich onderscheidt in 4 duidelijke leerlijnen, te weten Persoonlijke Ontwikkeling, Management & Ondernemerschap, Interim Management en Duurzame Inzetbaarheid. Je kunt er voor kiezen om consequent een specifieke leerlijn te volgen of je stelt jouw persoonlijke programma samen. Klik hier voor een overzicht van de Nive Masterclasses / Workshops najaar 2018. Bij iedere bijeenkomst vind je een button ‘Aanmelden’ waarmee je je kunt inschrijven voor de Nive bijeenkomsten. Op het aanmeldingsformulier graag aangeven dat je lid bent van DNA.
De eerste bijeenkomst is op dinsdag 18 september in het Miele Experience Center in Vianen, met als thema: Duurzaam ondernemen, hoe lift je als ondernemer succesvol mee op de duurzaamheidstransitie? Zie hier het volledige programma

2. Leden van DNA (en hun leden) kunnen hun netwerk uitbreiden buiten de verenigingswereld met collega’s uit andere organisaties, en zich desgewenst aansluiten bij kennisnetwerken.
Een keer per half jaar zullen DNA en Nive hun samenwerking evalueren op de meerwaarde van de samenwerking voor hun leden.

Bron: De Nederlandse Associatie en Nive