van lint nieuwe voorzitter vrc

Frans van Lint is actief als interim financieel directeur, onder andere in het verleden bij Telfort, NS en Expert. Hij heeft ruime bestuurlijke ervaring. Zo stond hij als secretaris onder andere aan de wieg van het Controllersinstituut. Hij vindt het belangrijk dat de VRC zich verder kan ontwikkelen als zelfstandige vereniging. Naast het borgen van de kwaliteit van de opleiding wil hij zich ook richten op de enthousiaste samenwerking van leden binnen de verschillende commissies van de VRC.

Tijdens de ALV is afscheid genomen van de huidige voorzitter, Henri van Horn. In verband met het aflopen van zijn termijn stopt hij als voorzitter.

Het VRC Bestuur bestaat nu uit:

• Drs. Frans van Lint RC - Voorzitter
  • Drs. Melinda Nieuwkoop RC - Secretaris en Netwerkontwikkeling
  • Drs. Luc Jalink RA RC CIA CFE - Penningmeester
  • Rajesh Balgobind LLM MSC ACMA CGMA RC EMFC – Marktontwikkeling
  • Drs. Albert Gagliardi RC EMFC – Beroepsontwikkeling

Dit Bestuur zal verder invulling geven aan de ambitie van de VRC om toe te groeien naar het Nederlands Instituut voor Financieel Management. Hierbij ligt de focus op het opleiden, verenigen en ondersteunen van de ruim 4.600 leden.

Frans van Lint: "Ik ben enthousiast om in deze functie te kunnen bijdragen aan de continue profilering van de Registercontroller als de best opgeleide financial, in het bedrijfsleven en de publieke sector."