De Week van de Vereniging

Elkaar ontmoeten in de wereld van verenigingen, het kan nu gedurende een hele week. Kies de onderwerpen en de momenten die jou uitkomen. De ontmoetingen zijn uiteraard digitaal en op afstand, maar we hebben intussen binnen verenigingen geleerd om ook op afstand te verbinden.

Doe mee! Deel inspirerende verhalen binnen en buiten de verenigingswereld, leer van elkaars experimenten en cases, ontdek nieuwe cijfers en feiten over de kracht van verenigen en kies de winnaars van de DNA Awards. We hebben Cyriel Kortleven gevraagd om na te denken over hoe we elkaar zoveel mogelijk echt kunnen ontmoeten in een digitale omgeving en hij gaat dat met ons uitproberen. Daarbij houdt hij ons op het spoor van de verandering, creativiteit en innovatie met simpele en praktische tools.

De Week van de Vereniging  is bestemd voor alle professionals van verenigingen, branche- en beroepsorganisaties, sportbonden en goededoelenorganisaties. Directeuren, secretarissen, beleidsmedewerkers, branchemanagers, verenigingsmanagers, marketing- en communicatiemanagers, hr-managers, ict-managers en financial managers die hun vak professioneel willen uitoefenen, zijn van harte welkom. Vanzelfsprekend is De Week van de Vereniging ook interessant voor de bestuurders van verenigingen en haar adviseurs.

Overzicht met alle online sessies

Sprekers

Cyriel Kortleven