Workshop Innovation Sparks
12-12-2019 Event

De noodzaak om te innoveren

Innovatie gaat bij alle organisaties vroeg of laat een rol spelen. Concurrenten innoveren, digitalisering heeft een grote invloed op allerlei processen, creatieve startups zetten met geheel nieuwe businessmodellen en verdienmodellen hele branches op hun kop. Zelf aan de slag met innovatie is nodig om een organisatie gezond en succesvol te houden, om jonge, creatieve medewerkers aan je te binden en om je klanten passend te blijven bedienen.

Workshop ‘Innovation Sparks’

Innovatie wordt vaak neergezet als product-innovatie: toevoegen van nieuwe functies aan een product, verbetering van onderdelen, verbetering van de performance van een product en soms zelfs een geheel nieuw product.

In de workshop ‘Innovation Sparks’ maak je kennis met 11 verschillende soorten innovatie, waarvan product-innovatie er (slechts) 1 is.
In een hoog tempo nemen we de 11 verschillende soorten innovatie door. Per soort maak je een eerste inschatting van de aantrekkelijkheid van dit soort innovaties voor jouw vereniging of voor de leden van de vereniging.

Na de workshop heb je zowel een beeld van allerlei mogelijke soorten innovaties als van de gebieden waarop jij denkt dat innovatie mogelijk is bij jouw vereniging of bij jouw leden.

Fout in de captcha!
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw gegevens (server)
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw gegevens
Uw gegevens zijn verzonden
Een ogenblik geduld a.u.b. uw aanvraag wordt verwerkt.
Uw gegevens
Uw adres