Q-sessie 14 mei 2020- GEANNULEERD
14-05-2020 Event

NVM-Mondhygiënisten vertelt…met breinkennis naar een succesvolle vereniging!
Hoe werkt het brein en hoe leidt dit tot verbetering in jouw vereniging?

Met het Nationaal Voorzittersonderzoek 2019 zijn tal van verbeteringssuggesties voor VerenigingsNederland naar voren gekomen. Teamsamenstelling, rol van de voorzitter en van het bestuur, het kwam allemaal aan de orde.

NVM-Mondhygiënisten herkende de situatie als geen ander. 2019 heeft voor hen in het teken gestaan van noodzakelijke veranderingen binnen het bestuur van de vereniging en die van het verenigingsbureau. Door het tegen het licht houden van de structuur en de communicatie binnen het bureau en tegelijkertijd aandacht te geven aan de organisatiecultuur zijn veel van de suggesties vanuit het Nationaal Voorzittersonderzoek geïmplementeerd, met als resultaat een gezondere samenwerking tussen alle betrokkenen en een duidelijker rolverdeling binnen de vereniging. Sjef de Graauw van BusinessBuilding heeft ze daarbij begeleid.

Centraal in de aanpak stonden neurowetenschappelijke inzichten. Want ons brein herbergt veel geheimen. Wanneer je die geheimen ‘ontrafelt’, is het met die nieuw verworven inzichten gemakkelijker om in je organisatie verbeteringen door te voeren. Zo worden dagelijks voorkomende zaken als het realiseren van doelstellingen, het verlagen van het ziekteverzuim en van het personeelsverloop of het verbeteren van de samenwerking in teams en tussen afdelingen versneld en geborgd.

Met het Nationaal Voorzittersonderzoek 2019 als uitgangspunt nemen Manon van Splunter, voorzitter van NVM-Mondhygiënisten en Marieke van Stek en Sjef de Graauw van BusinessBuilding jullie in de Q-sessie van op 14 mei graag mee in de ervaringen van dat proces, het inzicht in het menselijk brein (actie / reactie; waarom doen we wat we doen en reageren we hoe we reageren) en de resultaten die dat heeft opgeleverd.

Fout in de captcha!
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw gegevens (server)
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw gegevens
Uw gegevens zijn verzonden
Een ogenblik geduld a.u.b. uw aanvraag wordt verwerkt.
Uw gegevens
Uw adres