Q-sessie 5 november 2020
05-11-2020

Binnen Nevi was in 2018 de behoefte uitgesproken om de strategie te herijken, dit traject is gedoopt tot ‘Nevi Next’.

Ze zijn aan de slag gegaan in co-creatie met de achterban en de strategie geïmplementeerd aan de hand van 10 strategische initiatieven. Nu fase 1 voorbij is, kijken ze terug op een bijzonder geslaagd traject. Bijzonder is dat de hele organisatie én alle bestuurslagen steeds betrokken zijn geweest aan de hand van creatieve en collaboratieve werkvormen. Ook de medewerkers zijn steeds meegenomen met diverse middelen.

Voor andere verenigingen delen zij graag hun resultaten en tips bij een dergelijk traject. Nevi wil hiermee laten zien dat ze een moderne vereniging zijn en dit traject hebben gedaan met een aanpak van deze tijd en goede communicatie vóór, tijdens en na het proces richting alle doelgroepen.

Ben je ook benieuwd naar het verhaal en welke tips zij kunnen geven die je zelf kunt gebruiken voor jouw vereniging? Schrijf je dan in voor deze Q sessie.

Programma:

5 november 2020
Inloop: 14:15 uur
Start: 14:30-16:30 uur

Locatie: Tribune & Skibar, JIM (6e etage), Jaarbeursplein 6, Utrecht

Kosten: DNA leden gratis | niet leden 175,- EUR exclusief btw

Q-sessies zijn uitsluitend voor verenigingsprofessionals.

Ben je RAE geregisteerd? Het bijwonen van een Q sessie verdient 2 PE punten

U kunt zich niet meer inschrijven, de bijeenkomst is al geweest.