"Leidinggeven nu het erop aan komt"
12-02-2021 Event

Omschrijving: Leiding geven nu het erop aan komt

Het zijn turbulente tijden voor ons als mensen. Het komt nu aan op onze veerkracht en lenigheid. Dat geldt in grote mate ook voor leidinggevenden. Leidinggeven in tijden van crisis vraagt andere competenties van jou als directeur, er wordt veel van je gevraagd. Wanneer je als leidinggevende nu aandacht besteedt aan de mentale en relationele energie van je medewerkers kun je ze helpen door deze crisis heen te komen.

Maar wat betekent dit concreet? Hoe kun je als leidinggevende van jouw vereniging  sturen op de veerkracht van de mensen in de organisatie en op welke manier kun je  de vereniging door deze onzekere tijd heen loodsen?

Deze vragen zullen aan bod komen tijdens deze training over leiderschap en risicomanagement.

Je krijgt deze ochtend nieuwe denkkaders aangereikt evenals relevante concepten en praktische instrumenten en leiderschapstechnieken die je helpen om jouw team en de vereniging als geheel overeind te houden. De inhoud van de training is verankerd in de wetenschap en is direct bruikbaar en toepasbaar voor in de praktijk.

Doelgroep:

Verenigingsdirecteuren en -managers

Docent:

Prof. dr. Lidewey E.C. van der Sluis

Prof. Dr. Lidewey E.C. van der Sluis is hoogleraar, auteur, spreker, en adviseur op het gebied van strategisch organiseren, energiegericht leidinggeven, en talentgericht werken. Zij is toonaangevend in haar vakgebied en weet haar kennis met flair, visie, en overtuiging over te brengen. Lidewey heeft internationale allure door haar werk aan de Nyenrode Business Universiteit, de North-West University en University of Stellenbosch Business School, en haar masterclasses en advieswerkzaamheden bij grotere en internationale organisaties in Europa en Zuid-Afrika. Lidewey is (mede-)auteur van tal van managementboeken en heeft ruim 200 nationale en international publicaties op haar naam staan. Haar nieuwste boek is net verschenen en gaat over leiderschap als risicomanagement, met als veelzeggende titel Varen in de Mist (2020). Dit boek is hier te bestellen

Annuleringsvoorwaarden site:

Indien u annuleert tot  4 weken voorafgaand aan de training betaalt u 25% van het totale factuurbedrag. Twee weken voorafgaand aan de training rekenen we 100% annuleringskosten.

Fout in de captcha!
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw gegevens (server)
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw gegevens
Uw gegevens zijn verzonden
Een ogenblik geduld a.u.b. uw aanvraag wordt verwerkt.
Uw gegevens
Uw adres