Datum en tijd
Het verenigingscongres van 2024 wordt gehouden op 4 oktober van 10.00 uur  - 16.15 uur. Aansluitend is er tot 17.15 uur een netwerkborrel. Boek hier je ticket.

Hoe ziet de dag eruit?

Het programma van het Verenigingscongres is zo goed als rond! De dag bestaat o.a. uit verschillende subsessies waar je kunt kiezen uit een aantal toonaangevende sprekers, best practices van verenigingen en kennissessies van onze partners.

Vanaf 9.30 uur ben je welkom bij het Circuit Zandvoort. Om 10.00 uur starten we de dag met een openingsessie en zal Marc van Tweel, directeur van NOC*NSF, ons meenemen in de waarde van verenigingen. Hoe positioneer jij de vereniging effectief?  Vervolgens gaan we in drie rondes van 45 min uit elkaar voor de verschillende subsessies. Elke ronde kun je zelf kiezen welke subsessie je gaat volgen, waarbij ronde 1 herhaald wordt in de middag.

Het programma in het kort

Subsessie ronde 1 | 11.00 uur - 11.45 uur

• Spreker: Kees Hoogendijk, Koninklijke CBM Onderwerp: Op naar een circulaire en duurzame meubelindustrie
  • Spreker: Frank Oostdam, voormalig directeur ANVR Onderwerp: Back to the future - persoonlijke ervaringen van 17 jaar directeurschap
  • Spreker: Henk de Torbal, Consumentenbond Onderwerp: Leiderschap en bestuur: hoe zorg je voor een energieke organisatie?
  • Spreker: Marijke Vuik, Horeca NL Onderwerp: Hoe ontwikkel je een nieuwe strategie?
  • Spreker: Goeran de Pater, FiZi Onderwerp: Data driven marketing voor de vereniging
  • Spreker: Prof. Dr. Annet de Lange, auteur en consultant Onderwerp: De toekomst van vrijwilligers

Koffiebreak | 11.45 uur - 12.00 uur

Ronde 2 kennissessies | 12.05 - 12.50 uur

• Spreker: Eudonet Onderwerp: volgt
  • Spreker: Procurios Onderwerp: volgt
  • Spreker: BTTR Onderwerp: volgt
  • Spreker: Elma Media Onderwerp: volgt
  • Spreker: Optimum Assessment en EAB Onderwerp: volgt

Netwerklunch | 12.50 uur - 13.50 uur
Tijdens de netwerklunch kun je jezelf opgeven voor het netwerkspel incl. een rit in het racesimulatiecenter.

Subsessie ronde 3 | 14.00 uur - 14.45 uur

We sluiten de dag af met de key note van de internationale spreker Sarah Sladek. Vanaf 16.15 uur kun je tijdens de gezellige borrel napraten en netwerken met andere verenigingsprofessionals. Tijdens de borrel kun je jezelf opgeven voor een rit in het racesimulatiecenter. Het beloofd een inspirerende dag te worden en we hopen dat je komt. Bestel hier je ticket!

- Dit programma is onder voorbehoud. Wijzigingen en aanvullingen kunnen worden doorgevoerd.-

Circuit Zandvoort

Burgemeester van Alphenstraat 108