uitnodiging: boeklancering ‘de verenigingsprofessional’

Werken als verenigingsprofessional, ga er maar aan staan. Je behartigt de belangen van de achterban, en je probeert jouw sector te professionaliseren en te innoveren. Je biedt specifieke diensten en producten aan je leden aan en ondertussen communiceer je met veel aandacht voor de branchereputatie. Je bent een schaap met niet vijf, maar met zes poten!

Maar in wat voor een wereld ben jij als verenigingsprofessional eigenlijk terecht gekomen? Wanneer doe je het daar goed? Wat moet je weten en kunnen, en waar kan je op terugvallen? Hoe benut je je persoonlijke krachten, hoe verdiep je je eigen vaardigheden om te komen tot ‘meesterschap’?

De verenigingsprofessionals Jeroen Pepers, Adriaan Vonk en Arjen van Gijssel gaan in hun boek ‘De Verenigingsprofessional – Balanceren op inhoud, proces en relatie’ in op deze vragen. Het is een boek dat houvast geeft om te groeien in je werk. Geschreven door praktijkmensen voor praktijkmensen.

Uitnodiging

We ontmoeten je graag om in informele setting verder te praten over ‘groeien als verenigingsprofessional’. Je bent daarom van harte welkom tijdens de boeklancering op:

Woensdag 18 december van 15:00 tot 17:00 uur

Locatie: Aedes, Koningin Julianaplein 10, 2595 AA Den Haag

Aanmelden kan via info@denederlandseassociatie.nl

Het boek is vanaf nu via de DNA website te bestellen.

Uitgifte van het boek is mede mogelijk gemaakt door Polderbanen en De Nederlandse Associatie