Kennissessies 6 februari en 14 mei
07-01-2020 Partner

Yard Digital Agency heeft op donderdag 6 februari en donderdag 14 mei kennissessies gepland, de leden van DNA zijn hiervoor van harte uitgenodigd.

De vereniging van de toekomst helpt haar leden succesvol te zijn. De vraag what’s in it for me? is alleen al daardoor voor leden van verenigingen relevanter dan ooit. Hoe ga je hier als vereniging mee om? Hoe zorg je dat je (online) aanbod aansluit bij de behoefte van je doelgroep en dat je top of mind bent én blijft?

Tijdens deze kennissessie, die je kosteloos kunt bezoeken, voorzien wij je van tips en delen ervaringsdeskundigen hun aanpak. Het is een interactieve bijeenkomst en geeft gelegenheid vakgenoten te ontmoeten.

Programma 6 februari

13.15 uur – 13.30 uur: Inloop

13.30 uur – 14.00 uur: Hoe bind en boei je leden online? - Dennis van Aalst, directeur Yard Digital Agency

14.00 uur – 14.30 uur: Gastspreker Robert van Almkerk, coördinator brancheontwikkeling bij FNRS (Federatie van Nederlandse Ruitersportcentra

14:30 uur – 14.45 uur: Pauze

14.45 uur – 15.30 uur: Gastspreker

15.30 uur – 16.15 uur: Hoe meet en verbeter je online? - Nicol Nijland, User experience reseacher, interaction designer & online persuasion specialist

16.15 uur – 17.00 uur: Hapje & Drankje

Deze kennissessie is interessant voor iedereen die professioneel actief is bij een branche- of beroepsvereniging en inspiratie en die online strategisch in wil zetten om de dienstverlening te verbeteren.
Na afloop heb je inzichten in hoe je de vereniging sneller kunt laten inspelen op een veranderende omgeving Ken je praktische voorbeelden van andere verenigingen op het gebied van klantgericht digitaliseren.

Aanmelden kan hier

- Partners -
Geen gegevens gevonden