Een ALV organiseren tijdens de Corona-crisis
06-04-2020 Partner

Communiceren binnen verenigingen en branche-organisaties is in korte tijd door het COVID-19 virus fundamenteel veranderd. Het is momenteel niet mogelijk bij elkaar te komen voor een Algemene Ledenvergadering.

Time Star Media heeft hiervoor een oplossing ontwikkeld: De Online ALV.

Via een high-end livestream verbinden we het bestuur met de leden. Wij zenden de vergadering live uit, mogelijk vanaf elke locatie. U kunt uw leden uitnodigen om mee te kijken via een gesloten, beveiligde omgeving.

De vergadering blijft interactief door middel van een chatfunctie. Een moderator zorgt ervoor dat de berichten van leden op het juiste moment ingebracht worden en zorgt voor structuur in de vergadering. Deze taak kan door eigen mensen worden uitgevoerd, wij kunnen ook een van onze moderatoren inzetten. Stemmingen zijn elektronisch toegestaan en zijn mogelijk via onze online omgeving.

Naast de interactieve ALV verzorgen wij ook one-way video-boodschappen. Denk hierbij aan berichtgeving aan leden of medewerkers. Wij hebben veel ervaring met het produceren van deze content en kunnen u helpen snel en professioneel met de leden te communiceren.

Een voorbeeld van one-way communicatie. Meppeler Burgemeester Richard Korteland spreekt de inwoners toe over de Corona-crisis. Onze autocue maakt het voor iedereen gemakkelijk om lange boodschappen vlot op te nemen

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden:

Time Star Media
Zuideinde 16 BG, Meppel