Breng je vereniging naar de 21ste eeuw!
09-04-2020 Partner

Breng je vereniging naar de 21ste eeuw!

09-04-2020 Partner

Als vereniging moeten we mee met onze tijd. In een recent artikel benoemt DNA directeur Annemiek Wissink een aantal trends die veel invloed op de effectiviteit en vitaliteit van verenigingen hebben, zoals:

• Digitalisering, overhead laten dalen en regels beperken
  • Sneller en flexibeller worden
  • Personalisering
  • Eventueel andere lidmaatschapsvormen en verdienmodellen toevoegen
  • Leden flexibel activeren (b.v. via andere lidmaatschapsvormen)
  • Jongeren aantrekken
  • Innoveren. Ideeën meer bottom-up verzamelen, flexibelere organisatie

Met MeetMatch willen we jullie helpen hierin stappen te zetten.

Netwerken en automatisch matchmaking. Voor events en community’s

Mensen zijn ondertussen al heel wat gewend. In de winkel betalen met de smartphone, contact zoeken met iemand via Facebook. Ze verwachten gewoon dat alles soepel verloopt. Doe er als vereniging je voordeel mee!

Zorg er bijvoorbeeld voor dat mensen direct, bij aanmelding, kunnen betalen voor een event, dat ze makkelijk en effectief kunnen netwerken, dat ze geen mails moeten sturen om een survey te beantwoorden.

Tevens kunnen alle leden steeds hun eigen profiel aanpassen voor nog betere matches en ben  je in staat makkelijk meetings/ gesprekken te laten inplannen tussen b.v. mentoren en nieuwelingen, zodat ook dat erg vlot verloopt.

Als vereniging wil je vaak ook een bron van vertrouwen zijn. Je wilt b.v. je leden gepersonaliseerd bijstaan. MeetMatch biedt daarvoor de enige geavanceerde matchmaking ter wereld. Wij doen b.v. een uitgebreide analyse op basis van jullie bestaand ledenbestand, waardoor je uitgebreide zoekmogelijkheden hebt, en kan zien wie interessant is voor wie. Dit is een enorme hulp om de juiste mensen te verbinden.

Optimale matchmaking met MeetMatch

• Enige geavanceerde matchmaking ter wereld. De gebruiker ziet in de app in één opslag wie voor hem de meest interessante collega-leden / deelnemers zijn. Dit is uniek en bijzonder gemakkelijk zonder zelf zoeken en tijdverlies.
  • Unieke, uitgebreide mogelijkheden voor vraagstelling in de registratieformulieren en gebruik daarvan voor de automatische matchmaking
  • Verregaande mogelijkheden voor de organisator om de matchmaking bij te sturen

Volledig geïntegreerde videochat met MeetMatch

• Alle mogelijkheden van de app kunnen ondertussen gebruikt worden, zoals chat, stemmen, vraag & antwoord, etc
  • Volledige check van de video verbinding bij registratie zodat alles vlot verloopt tijdens het event
  • De videoverbindingen voor de meetings starten automatisch. De deelnemers hoeven dus nergens op te klikken

Meest complete oplossing met alles in één systeem

Daarnaast biedt MeetMatch de meest complete event app ter wereld. Voor aanmelden t/m onsite check-in. Je krijgt alle features die je je kan wensen zoals geïntegreerd stemmen, berichten, chatten, vragen stellen, evaluatieformulier, interactieve plattegrond, e.d. MeetMatch is ook de enige oplossing ter wereld die een geautomatiseerde speed networking aanbiedt, naast vele andere network formats. Zo kan je snel een hosted buyer of een job matching event opzetten, allemaal met de bedoeling om mensen eenvoudig op een efficiënte en leuke manier te verbinden.

MeetMatch wordt ondermeer gebruikt door DNA, NCD (de Nederlandse vereniging van Commissarissen en Directeuren), Zuidwest Business, Startersdagen Nederland en Fontys Hogescholen (nu virtuele) speeddating Jobmatches. Vraag zeker eens een demo via videocall aan via info@meetmatch.biz! Dat kan erg snel en bied je een mooie inkijk in de wondere wereld van MeetMatch! Kijk voor meer op https://www.meetmatch.biz/nl/

Contacteer gerust ook onze partner Meeting Point Communication voor extra hulp om unieke events op te zetten m.b.v. MeetMatch en voor aanvullende services en producten.

Geen gegevens gevonden