webinar: hoe organiseer je een digitale alv na de spoedwet

DNA organiseert in samenwerking met NCR en Kuperus & Co een (gratis) webinar over een digitale ALV. Wat mag en kan er, en hoe doe je dat?

De verwachting is dat binnenkort de tijdelijke spoedwet die digitale ALV’s mogelijk maakt in werking zal treden. Wat staat er in deze spoedwet, en hoe organiseer je een digitale ALV?

In dit webinar gaan we in op deze vragen. Senior coöperatie adviseur van NCR, Marijke Flamman, die (net als DNA) bezig is geweest met de lobby rond de spoedwet zal ingaan op de inhoud van de wet en waar je als vereniging op moet letten. Tevens komen twee ervaringsdeskundigen aan het woord van verenigingen die ervaring hebben met een digitale ALV, Alida Dorenbosch van de KNGF, en Marja ten Voorde van Intrakoop. En er wordt door NCR-adviseur Martijn den Ouden ingegaan op welke mogelijke leveranciers er zijn als het gaat om digitaal stemmen n.a.v. een onderzoek dat gedaan is door NCR. De moderatie wordt verzorgd door Marike Kuperus van Kuperus & Co.

Wanneer: Vrijdag 24 april
Tijd:  11.00 uur
Via Zoom

Inschrijven voor dit webinar kan door een mail te sturen aan Annemiek Wissink, annemiek@denederlandseassociatie.nl.
Uiterlijk donderdag ontvang je een link met de gegevens om in te loggen in Zoom op vrijdag.