extra modules online leeromgeving

Vanaf januari hebben de DNA leden toegang tot het online leerplatform van Skillstown. Het leerplatform staat ieder kwartaal weer vol met online trainingen. Dit zijn trainingen op het gebied van HRM,communicatie,gezondheid, digitale vaardidheden, management etc. Al deze modules staan in het teken van leren en ontwikkelen.

Naast de 16 moudules hebben we voor alle gebruikers een extra leerlijn toegevoegd, namelijk Corona, Efficient en gezond thuiswerken. Deze leerlijn helpt je gericht naar je doel te werken. Deze leerlijn bevat een reeks van modules met bijvoorbeeld:

• Bewust en effectief online thuis werken
  • Tips voor videobellen via Zoom,Microsoft, Skype
  • Mentaal sterk tijdens Covid-19

Neem zelf een kijkje voor het gehele aanbod https://academieportal.nl/skillsacademy/start
Heb je nog geen account? Vraag deze dan aan via info@wijzijndna.nl

Daarnaast bieden we je een aantal online rondleidingen aan met als doel je steeds beter bekend te maken met de leeromgeving.

12 maart, 13 uur
Ben je leidiggevende en ben je benieuwd hoe het online platform door jouw medewerkers wordt gebruikt? Volg dan deze sessie.
Rondleiding met als extra een uitleg en toegang tot het LMS voor het beheren van de omgeving, inclusief het maken van rapportages
Uitleg van de meest gebruikte modulen

16 april, 15 uur
Rondleiding met als extra een Workshop met tips voor live webinars

14 mei, 13 uur
Rondleiding met als extra een uitleg over online zomer academie

18 juni, 15 uur
Rondleiding met als extra een uitleg over online zomer academie

Heb je interesse om aan een van de webinars deel te nemen, stuur dan een mail naar info@wijzijndna.nl. Uiteraard zijn deze kosteloos door DNA leden te volgen.