DNA en verenigingsvacatures bundelen hun vacaturekrachten!

DNA en Verenigingsvacatures bundelen hun vacaturekrachten!

Afgelopen jaar heeft Verenigingsvacatures.nl zich als nieuwe speler op de vacaturemarkt gemeld. Verenigingsvacatures verzamelt vacatures bij verenigingen en plaatst deze online. Daarnaast bouwt zij aan een community van werkzoekenden die geïnteresseerd zijn in het werken in de verenigingswereld. Gemiddeld staan er altijd zo’n 150 actuele vacatures op de site, dit aanbod wordt continue bijgewerkt.

DNA is hét kennisplatform voor verenigingen en zet zich in voor de ontwikkeling en verdere professionalisering van de verenigingsbureaus en medewerkers. De vacatures op de site zijn hier een onderdeel van.

Per 1 april (geen grap!) bundelen DNA en Verenigingsvacatures hun krachten om te bouwen aan één plek voor alle vacatures. Alle vacatures zijn dan voortaan te vinden op www.verenigingsvacatures.nl. DNA zal een selectie verenigingsvacatures gaan uitlichten op de homepage en zal daarnaast ook de nieuwsbrief inzetten voor extra zichtbaarheid. Samen zorgen we ervoor dat werkzoekenden snel de juiste vacature kunnen vinden en gaan we het werken bij verenigingen nog beter op de kaart zetten.