cécile veldman nieuwe directeur DNA

Cécile Veldman (32) start per september 2021 als directeur van De Nederlandse Associatie.
Cécile volgt Annemiek Wissink op die in mei afscheid van DNA nam.

De afgelopen jaren was Cécile manager sportparticipatie bij de Koninklijke Nederlandse Zwem Bond en tevens verantwoordelijk voor public affairs van de KNZB. Een jonge verenigingsprofessional die verenigingen in haar “DNA” heeft.

Voorzitter DNA – Hanny van den Berg; “We zijn heel blij Cécile binnenkort te kunnen verwelkomen bij DNA. Cécile snapt de essentie van de vereniging en begrijpt het samenspel tussen bestuur, leden en stakeholders. Ze zoekt verbinding en samenwerking en staat open voor nieuwe kansen, groei en ontwikkelingen. En dat is de essentie van DNA. Als bestuur en bureau kijken we uit naar de samenwerking met haar. Zes jaar na de oprichting staat DNA er als vereniging en is nu klaar voor de volgende fase om nog meer van betekenis te kunnen zijn voor onze leden. Wij zijn er als bestuur van overtuigd dat Cécile de capaciteiten en kwaliteiten bezit om DNA naar deze volgende fase te leiden.”

Zelf kijkt ze ernaar uit te starten bij DNA: “Verenigingen zijn het kloppend hart van de samenleving. Als echt verenigingsmens verheug ik mij erop om, in interactie met leden, DNA te versterken en hiermee relevant en van waarde te blijven”.

Onze dank gaat uit naar PolderBanen en Gasseling Search die DNA tijdens het wervings- en selectieproces op een plezierige en professionele manier begeleid hebben.