aanmelden DNA awards is open

De jury van de DNA Awards is klaar voor alle verenigingen die zichzelf een bestendige versneller mét impact kunnen noemen. Alle verenigingen hebben de afgelopen tijd verandering en vernieuwing doorgemaakt, sneller dan daarvoor. Wat doen jullie om dat te bestendigen en ervoor te zorgen dat het werkt voor je doelen en voor de leden? Laat het ons weten!

Of misschien heb je een talent in je team dat je een versneller met impact zou willen noemen. Aarzel niet, en draag deze kanjer voor! Sonja Cats, winnaar van de DNA Talent Award 2020 zegt over winnen van de award: "Ik gun iedereen zo'n bad van complimenten. Het winnen heeft ook mijn persoonlijke ontwikkeling een boost gegeven. Het voelde echt niet als een prijs voor mij alleen. Door het hele bureau werd het ervaren als een waardering voor wat wij doen, dus echt een teamwaardering. We hebben het bericht verspreid via onze ledenberichten en het is opgepikt door allerlei vakmedia. Zelfs de leden waren trots."

Heb je nog vragen of wil je aanmelden?

Mail ons via jeanne@denederlandseassociatie.nl en de jury neemt contact met je op om vragen te beantwoorden of jouw voordracht op te nemen. Aarzel niet, en reageer snel!

De jury 2021

Frank Bluiminck, voorzitter van de jury, directeur van VGN en bestuurslid van DNA
Sonja Cats, Adfiz, zij won vorig jaar de DNA Talent Award 2020
Roel de Krijger,  KWBN, winnaar van de DNa Award 2020