co-creatie nationaal verenigings onderzoek

In 2022 staat bij DNA en IVBB alweer het 3e Nationaal Verenigings Onderzoek op de planning. Bij beide voorgaande onderzoeken hebben wij cocreatie sessies georganiseerd met vertegenwoordigers van branche-, beroeps- en vrijwilligersverenigingen en koepels. Het doel was steeds om te horen wat leeft binnen de verenigingswereld om zo tot een inhoudelijk relevante vragenlijst te komen.

Deze aanpak is zeer succesvol en waardevol gebleken! Ter voorbereiding op dit 3e onderzoek willen wij heel graag een beroep op jou doen. Daarom willen we je uitnodigen voor een nieuwe cocreatie sessie. Dit jaar zullen wij ook vertegenwoordigers uitnodigen van verenigingen die actief hun inbreng hebben geleverd aan het laatste onderzoek.

Op 24 mei organiseren we bij de NVM een sessie om met jou door te praten over thema’s die op dit moment actueel zijn en we verder willen onderzoeken. Thema’s die er voor jouw vereniging toe doen. Er zijn verschillende verenigingen en experts aanwezig om inbreng te geven tijdens deze bijeenkomst.

Wij willen uitnodigen om deel te nemen aan de cocreatie sessie van:

• dinsdag 24 mei 2022 van 10.30 tot 12.30 uur

De meeting vindt plaats bij de NVM (details volgen na aanmelding) met aansluitend een lunch.

Wij hopen op je te kunnen rekenen! Wil je ons laten of je op bovengenoemde datum beschikbaar bent? Mocht je niet beschikbaar zijn, maar wel willen bijdragen, kunnen wij altijd individueel een (online) afspraak maken om jouw inbreng alsnog mee te nemen.

Aanmelden kan via er@ivbb.nl

Uiteraard delen wij de uitkomsten van ons onderzoek graag met onze deelnemers aan de cocreatie sessie.

Heb je vragen en/of opmerkingen naar aanleiding van onze e-mail, bel of mail gerust met Peter (pn@ivbb.nl / 06-53488078) of Edwin (er@ivbb.nl / 06-17550127).

Wij horen graag van je!