DNA breidt leermogelijkheden uit door samenwerking nive

De verenigingsprofessional die vooruit wil, zoekt niet alleen informatie, maar deelt ook zijn kennis en expertise. Hij zoekt naar nieuwe wegen om te groeien, die zijn vereniging verder helpen, bijvoorbeeld door het aansluiten bij een netwerk of het volgen van opleidingen en trainingen.

Naast de trainingen van de DNA academie is DNA ook een samenwerking aangegaan met Nive, het managers platform in Nederland. Nive is een actieve vereniging van en voor managers. Hierdoor is het voor DNA leden mogelijk om tegen een gereduceerd tarief van 50 euro (incl. consumpties) deel te nemen aan één van de 9 bijeenkomsten. Door het jaar heen organiseren zij drie bijeenkomsten per leerlijn. De leerlijnen van dit jaar zijn; persoonlijke ontwikkeling, inspiratie en goed bestuur.

Ben je enthousiast over één van deze bijeenkomsten en wil je jezelf aanmelden? Dit kan door jezelf op te geven via deze link. Om je korting te ontvangen kun je bij je aanmelding aangeven dat je lid bent van DNA.