DNA podcast release: in gesprek met abu

In deze tweede DNA podcastreeks i.s.m. Skillstown komen diverse verenigingen aan het woord over thema’s zoals; polarisatie, ledenbinding, foresight en de vereniging van de toekomst. In gesprek met Cécile Veldman, directeur van DNA, delen zij hun visie, successen en grootste uitdagingen.

De tweede podcast in deze reeks gaan we in gesprek met Jurriën Koops, directeur van ABU. Hij vertelt ons meer over de uitdagende arbeidsmarkt. De leden van de ABU zijn bij uitstek de experts op dit gebied en daarmee goed in staat om te gaan met de sterke veranderingen en uitdagingen op de arbeidsmarkt. Zij moeten snel kunnen schakelen en wij kunnen veel leren van deze praktische voorbeelden. Ook deelt Jurriën hoe hij binnen de ABU zelf hiermee omgaat.

Luister mee
Ben je benieuwd naar de teaser? Deze is te beluisteren via Spotify. Ben jij nieuwsgierig waar Jurriën Koops ’s nachts wakker van kan liggen? Luister dan de hele podcast in de online DNA academie. In de online DNA academie releasen wij de komende tijd elke twee weken een nieuwe aflevering. Ook de eerste DNA podcastreeks is in zijn geheel terug te luisteren. Mocht je je inlog hiervoor kwijt zijn, dan kun je deze hier opvragen.