DNA podcast release : in gesprek met actiz

Ontdek de nieuwste afleveringen van onze vierde DNA podcastserie, gerealiseerd in samenwerking met Skillstown. Door de podcasts bieden we een podium aan diverse verenigingen om hun licht te laten schijnen op belangrijke thema's zoals positionering, toekomstgericht verenigen, de rol van verenigingen als werkgevers en de nieuwe generatie. Cécile Veldman, directeur van DNA, gaat in gesprek met gasten om hun visies, successen en de belangrijkste uitdagingen te verkennen.

In gesprek met ActiZ
In de tweede aflevering van deze zesdelige reeks gaat Cécile in gesprek met Charlotte Vromans, adjunct-directeur van ActiZ. ActiZ is de branchevereniging waarin ongeveer 400 zorgorganisaties voor kwetsbare ouderen en chronisch zieken zijn verenigd. Cécile en Charlotte bespreken de algemene uitdagingen van de zorgsector en de specifieke aanpak van ActiZ. Hoe is de betrokkenheid van hun leden bij grote en ingewikkelde vraagstukken? En hoe speelt ActiZ hierop in? Dit en meer hoor je in deze podcast.

Luister mee!
Nieuwsgierig naar de teaser? Beluister deze op Spotify, of geniet van de volledige podcast via de online DNA Academie. Daar releasen we de komende tijd om de twee weken een nieuwe aflevering. Je kunt ook de eerste drie reeksen in hun geheel terugvinden. Ben je je inloggegevens kwijt? Vraag ze hier opnieuw aan.