DNA podcast release : in gesprek met het verbond van verzekeraars

In deze derde DNA podcastreeks i.s.m. Skillstown komen diverse verenigingen aan het woord over thema’s zoals; positionering, toekomstbestendig verenigen, de vereniging als werkgever en the next generation. In gesprek met Cécile Veldman, directeur van DNA, delen zij hun visie, successen en grootste uitdagingen.

De vijfde podcast van deze zesdelige serie gaat Cécile in gesprek met Annemiek van Kaam-van Westhreenen, bestuurs- en directiesecretaris bij Verbond van Verzekeraars. Het Verbond van Verzekeraars is de belangenvereniging van schade- en levensverzekeraars in Nederland. Zij houden zich onder meer bezig met maatschappelijke vraagstukken zoals het nieuwe pensioenstelsel en het verzekeren van klimaatschade. Actuele onderwerpen welke diep verweven zijn in onze maatschappij. In deze podcast vertelt Annemiek ons meer over hoe zij hun belangen afstemmen op hun leden zonder het maatschappelijk belang uit het oog te verliezen en met welke innovatieve projecten ze bezig zijn.

Luister mee

Ben je benieuwd naar de teaser? Deze is te beluisteren via Spotify of luister de hele podcast in de online DNA academie. In de online DNA academie releasen wij de komende tijd elke twee weken een nieuwe aflevering. Ook de eerste twee podcast reeksen kun je in zijn geheel terug te luisteren. Mocht je je inlog hiervoor kwijt zijn, dan kun je deze hier opvragen.