DNA podcast release: in gesprek met logeion

In deze derde DNA podcastreeks i.s.m. Skillstown komen diverse verenigingen aan het woord over thema’s zoals; positionering, toekomstbestendig verenigen, de vereniging als werkgever en the next generation. In gesprek met Cécile Veldman, directeur van DNA, delen zij hun visie, successen en grootste uitdagingen.

De laatste podcast van deze zesdelige serie gaat Cécile in gesprek met Meindert Jan Krijnsen, directeur bij Logeion. Logeion is de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals. Het is een actieve vereniging met ruim 4600 leden, waaronder een aparte jongerentak: Young Logeion. In deze podcast gaat directeur Meindert Jan Krijnsen dieper in op de vraag hoe je als vereniging relevant kunt blijven voor de professionals waarop je je richt.

Luister mee

Luister de hele podcast in de online DNA academie. In de online DNA academie zijn alle podcasts van deze reeks te beluisteren. Mocht je je inlog hiervoor kwijt zijn, dan kun je deze hier opvragen.