DNA podcast release: in gesprek met vhg

In deze tweede DNA podcastreeks i.s.m. Skillstown komen diverse verenigingen aan het woord over thema’s zoals; polarisatie, ledenbinding, foresight en de vereniging van de toekomst. In gesprek met Cécile Veldman, directeur van DNA, delen zij hun visie, successen en grootste uitdagingen.

De zesde en laatste podcast in deze reeks gaan we in gesprek met Marc van Rosmalen, directeur bij VHG. Als ervaringsdeskundige neemt hij ons mee in zijn visie op het imago van verenigingen. Natuurlijk praten we ook verder over de VHG. Zij zitten als branchevereniging in de lift vanwege hun relevantie. Iedereen wil groen en duurzaam. Dit zien zij terug in de innovatieve groenvoorzieningen in en rondom gebouwen. Hoe zorg je ervoor dat je in deze sterk groeiende markt focus houd en je leden betrokken blijven? En hoe houd je de kwaliteit van je diensten hoog? Dat en meer hoor je in deze aflevering met de VHG.

Luister mee
Ben je benieuwd naar de teaser? Deze is te beluisteren via Spotify. Ben jij nieuwsgierig naar de grootste uitdagingen en successen van de VHG.  Luister dan de hele podcast in de online DNA academie. In de online DNA academie releasen wij de komende tijd elke twee weken een nieuwe aflevering. Ook de eerste DNA podcastreeks is in zijn geheel terug te luisteren. Mocht je je inlog hiervoor kwijt zijn, dan kun je deze hier opvragen.