eudonet helpt jouw vereniging te verbinden met leden en belanghebbenden

Als Branche-, Beroepsvereniging of Belangenorganisatie is het belangrijk om de belangen van jouw leden te behartigen, samenwerking tussen leden te bevorderen en hen te voorzien van relevante informatie, bijvoorbeeld door hen te attenderen op interessante bijeenkomsten of cursussen.

Om deze doelstellingen te bereiken en jouw vereniging naar een hoger niveau te tillen, biedt Eudonet met STB Leden dé oplossing die jouw organisatie nodig heeft.

Al meer dan 20 jaar ervaring

Al ruim 20 jaar biedt Eudonet CRM-oplossingen aan professionele verenigingen, waarbij wij ons specifiek richten op Branche-, Beroepsverenigingen en Belangenorganisaties. Dankzij onze uitgebreide expertise begrijpen wij als geen ander de complexiteit en unieke uitdagingen waar jouw vereniging voor staat.

Met STB Leden leveren wij een volledige standaard SaaS-oplossing, volledig in de cloud, die meegroeit met je organisatie. Naast oplossingen voor ledenadministratie, bieden wij ook bewezen branche specifieke oplossingen voor cursusadministratie, ledenportalen en community platforms.

Trotse partner van DNA

De Nederlandse Associatie (DNA) verbindt Branche-, Beroepsverenigingen en Belangenorganisatie door kennisdeling. Sinds de oprichting van De Nederlandse Associatie (DNA) zijn wij een trotse partner van hen. Niet alleen heeft Eudonet geholpen bij het opbouwen van het ledenplatform van DNA met behulp van STB Leden, maar ook de officiële website is gebouwd met behulp van onze branche specifieke kennis en software.

Vraag een demo aan

Wij plannen graag een afspraak met je in om te kijken welke oplossing het beste bij jullie organisatie past. Neem contact met mij op via onderstaande contactgegevens of vraag een demo aan via onze website.

Robert de Bruijn | Customer Success Manager | Eudonet

Bezoekadres: