hoe was de DNA najaars alv?

Vorige week was het zover; de najaars ALV van DNA. We werden hartelijk ontvangen bij Bouwend Nederland in Zoetermeer. Een indrukwekkend gebouw dat een optelsom is van hedendaagse kennis en kunde in de bouw.

Geert van Rhee, voorzitter van DNA, opende het officiële gedeelte van deze bijeenkomst waarna er in rondetafelgesprekken gediscussieerd werd over gezamenlijke uitdagingen zoals arbeidsmarkt, hybride werken en energievraagstukken. We deelden onze uitdagingen en successen om elkaar te inspireren.

DNA in 2023

Cécile Veldman, directeur van DNA vertelde aan de hand van een infographic welke plannen en doelen DNA in 2023 heeft. Zij vertelde meer over hoe DNA bestaande leden wil inspireren en verbinden, hoe goed het gaat met de DNA-academie en lichtte de nieuwe communicatiedoelstellingen toe. Er werd enthousiast op gereageerd. Penningmeester Rob Rommelse verzorgde de financiële onderbouwing.

Afscheid Jeanne

De bijeenkomst werd afgesloten met een goedverzorgde borrel. Hier werd geproost op Jeanne Hoogers, het vertrouwde gezicht van VM-magazine. Zij nam afscheid en droeg haar werkzaamheden als hoofdredacteur over aan DNA. Gelukkig blijft ze wel nog wel schrijven voor VM-magazine.

Jeanne werd verrast door wel een heel speciaal cadeau; het JM-magazine. Het JM Magazine, vol mooie anekdotes, redactie-ervaringen en gelukwensen  werd haar uitgereikt door Geert van Rhee. Veel mensen met wie Jeanne de afgelopen jaren heeft samen gewerkt hebben een bijdrage geleverd aan dit speciale magazine en dat is zeker niet onopgemerkt gebleven. Jeanne waardeerde het enorm. Tijdens haar speech gaf ze heel verenigd Nederland nog een tip mee; ‘Slow is goed’.

Wij willen haar nogmaals bedanken voor haar inzet!