hoe was de voorjaarsbijeenkomst van DNA?

Op 25 mei hebben we de voorjaarsbijeenkomst van DNA gehouden bij Evofenedex. We werden hartelijk welkom geheten door Bart Jan Koopman. Als verbinder tussen handel en logistiek zetten zij in op het bouwen van (online) communities. We keken terug op het jaar 2022, Mariëlle van Oort gaf een waardevolle presentatie over de kloof tussen overheid en maatschappij en we namen afscheid van Ester Tierie en Rob Rommelse.

Wegens groot succes werd het jaarplan weer gepresenteerd in een overzichtelijke infographic. Vorig jaar was het voor DNA de eerste keer dat er met een concreet jaarplan werk gewerkt en dit was te merken. De resultaten waren ondanks de personeelswisselingen positief. Rob Rommelse presenteerde voor de laatste keer de financiële jaarrekening en gaf onze nieuwe penningmeester Jeroen van den Heuvel een duidelijke boodschap mee; ‘zet deze groei door.' Met een gezond eigen vermogen en de positieve activiteiten welke terug waren te zien in de jaarrekening kijken we uit naar de toekomst.

Bruggen bouwen

Mariëlle (van Oort en van Oort) heeft ons verrast met haar presentatie over de vraag; ‘zijn verenigingen écht de brug tussen de overheid en burger?’ We hebben eerste de kloof gedefinieerd en door een interactieve over de lijn discussie gingen we met elkaar in gesprek over het oog hebben voor alle belangen en hoe je als vereniging je positie in kunt nemen. Speel je als vereniging een verbindende rol in je achterban, maar ook voor je omgeving?

De ALV hebben we afgesloten met een gezellige netwerkborrel. Hier hebben we officieel afscheid genomen van onze collega Esther Tierie en ons bestuurslid Rob Rommelse. Van ons bestuurslid Rob Goijen is op een eerder moment al afscheid genomen want hij kom er helaas niet bij zijn.

Meer weten?

Ben je benieuwd naar de besluiten welke besproken zijn tijdens de ALV? Deze zijn terug te vinden in het kennisdossier DNA ALV. Wanneer je bent ingelogd kun je deze teruglezen. Ben je je inlog vergeten? Vraag deze dan op via info@wijzijndna.nl

We hopen je op 7 december te ontmoeten voor de DNA najaarsbijeenkomst. Meld je hier alvast aan!