nieuw: geef je op voor het DNA internationaal netwerk

DNA is er om professionals van verenigingen met elkaar in contact te brengen. Samen delen we kennis over onderwerpen en zaken waar je als verenigingsprofessional tegenaan loopt.

In de wandelgangen horen we dat professionals met een internationale georiënteerde functie bezig zijn met dezelfde vraagstukken. Hoe adviseer je jouw leden bij internationale uitbreiding? Uitdagingen op het gebied van financiele systemen, verschillen in regel- en wetgeving of het inhuren van arbeidskrachten zijn voor hen de orde van de dag. Welke rol pak jij hierin en hoe blijf je als verenigingprofessional relevant?

Meer informatie en aanmelden
Spreekt dit je aan en heb jij een internationaal georiënteerde functie? Geef je dan op voor dit nieuwe netwerk waarin je met gelijkgestemden ervaringen en kennis kunt uitwisselen. Door van een andere vereniging te horen waar ze tegenaan lopen en hoe ze dit oplossen, inspireren we elkaar. Zo helpen we elkaar net dat stapje verder.

Bij voldoende aanmeldingen starten we dit netwerk in het voorjaar op. We zullen in 2023 in ieder geval twee keer bij elkaar komen. Voor vragen kun je mailen naar info@wijzijndna.nl