nieuw lid bij DNA: cast

Wij zijn enthousiast om CAST te verwelkomen als nieuw lid van DNA. Gevestigd in Nieuwegein, direct aan de A2, fungeert CAST sinds 1984 als een vooraanstaand handelsplatform voor schoenen, sport en mode. Met een rijke geschiedenis in de schoenenbranche, heeft CAST zich sinds 2018 herpositioneerd om een breder scala aan branches te bedienen, waarbij ze hun evenemententak aanzienlijk hebben uitgebreid door het organiseren van mode-evenementen.

In hun ruime pand van 20.000m2 verzorgen ze alles van ontvangst tot catering voor evenementen of inkoopdagen. CAST onderscheidt zich door hun kernwaarden: verbindend, initiatiefrijk, vernieuwend en eigenzinnig. Hun faciliteiten zijn onderverdeeld in showrooms (waar handel plaatsvindt), knowrooms (waar kennis wordt gedeeld) en wowrooms (die inspireren).

CAST heeft zich bij ons aangesloten om kennis te verruimen en ervaringen uit te wisselen, met als doel samen slimmer te worden. Op dit moment zijn ze actief betrokken bij het digitaliseren van productgegevens op brancheniveau, een project gericht op het standaardiseren van productdata voor schoenen. Dit initiatief benaderen ze vanuit een verenigingsgedachte, om een gelijk speelveld in de branche te creëren.

Wil je meer weten over CAST? Bekijk hier hun website.