nieuw lid: vereniging yogadocenten nederland

Verenigingen zorgen voor verbinding in onze samenleving. DNA brengt verenigingen, bonden, branche-, beroeps- en belangenorganisaties en federaties uit het hele land bij elkaar. Wij bieden een uniek netwerk waar leden van elkaar leren en elkaar inspireren om samen net dat stapje verder te komen.

Deze maand is de VYN (Vereniging Yogadocenten Nederland) lid geworden bij DNA. Wij heten hen van harte welkom! Sinds 1978 zijn zij dé beroepsvereniging voor erkende yogadocenten in Nederland. Zij waarborgen de kwaliteit van Yoga in Nederland en behartigen de belangen van hun leden. Aangesloten bij de Europese Yoga Unie (EUY) heeft de VYN zich in ruim 40 jaar ontwikkeld van pioniersorganisatie tot hét yoga instituut in Nederland.

Hun grootste motivatie om lid te worden van DNA is omdat zij graag willen leren van andere leden en krachten willen bundelen. Wil jij alvast kennis maken met de VYN? Neem dan contact met hen op.

Wil je weten wie er nog meer lid zijn van DNA? Bekijk hier het overzicht.