podcast release; in gesprek met anbo

In deze tweede DNA podcastreeks i.s.m. Skillstown komen diverse verenigingen aan het woord over thema’s zoals; polarisatie, ledenbinding, foresight en de vereniging van de toekomst. In gesprek met Cécile Veldman, directeur van DNA, delen zij hun visie, successen en grootste uitdagingen.

De vierde podcast in deze reeks gaan we in gesprek met Renate Evers, woordvoerder van ANBO. Met haar gaan we in gesprek over het landschap van verenigingen en over het meenemen van de achterban. Op welke manier kun je je achterban meenemen in digitalisatie wanneer deze doelgroep ouder is? Hoe blijf je dan toch verbonden en voeg je waarde toe aan het lidmaatschap? Zij vertelt ons meer over hoe zij hun leden hebben geraadpleegd bij het werven van een nieuwe directeur-bestuurder. Ben je benieuwd wat hier de resultaten van zijn en hoe het verenigingsbureau hierop heeft ingespeeld? Dat en meer hoor je in deze aflevering met de ANBO.

Luister mee
Ben je benieuwd naar de teaser? Deze is te beluisteren via Spotify. Ben jij nieuwsgierig naar de grootste motivatie van de ANBO om samen met twee andere ouderenbonden een seniorencoalitie op te zetten? Luister dan de hele podcast in de online DNA academie. In de online DNA academie releasen wij de komende tijd elke twee weken een nieuwe aflevering. Ook de eerste DNA podcastreeks is in zijn geheel terug te luisteren. Mocht je je inlog hiervoor kwijt zijn, dan kun je deze hier opvragen.