vooraankondiging : DNA boekenleesclub

DNA brengt mensen samen op inhoud met als doel om van en met elkaar te leren en elkaar te inspireren op onderwerpen waar je als vereniging mee te maken hebt.  "Verenigen’ is een werkwoord en dit vereist actie. Actie waar jij als verenigingsprofessional voor moet zorgen. Maar hoe doe je dat? In de DNA-webshop vind je een boeken die je verder kunnen helpen in je werk als verenigingsprofessional of kunnen inspireren bij strategisch denkwerk.

De volgende stap is om boek(en) te lezen. Vaak lees je een boek alleen of staat dit boek (ongelezen) in je boekenkast. Niet erg, maar wel een gemiste kans. Samenlezen draagt bij aan jouw leesmotivatie, (door)ontwikkeling van kennis en inzichten en het ontmoeten van (nieuwe) mensen. Juist deze speerpunten passen bij de kernwaarden van DNA.

Daarom starten we met de DNA boekenleesclub voor onze leden. In de boekenleesclub brengen we verenigingsprofessionals samen rondom de inhoud van een inspirerend boek. We maken gebruik van een interactieve werkvorm waardoor je als deelnemer uitgedaagt wordt om door close reading echt op de tekst zelf in te gaan en van elkaar te leren.

Goed te weten
We starten deze activiteit bij minimaal 6 deelnemers van diverse verenigingen. Neem voor meer informatie contact op met Lotte Janssen. Bij interesse kun je je alvast aanmelden door een mail te sturen naar info@wijzijndna.nl