WebinarTV

WebinarTV organiseert professionele webinars. Dat doen we ook al voor ledenorganisaties. Een webinar is in het bijzonder interessant omdat de deelnemer geen reistijd heeft. Daardoor is een webinar niet alleen kostenefficiënt, maar vooral ook tijdefficiënt.

WebinarTV biedt Full-Service webinars aan. Dat wil zeggen dat de organiserende partij zich alleen bezig hoeft te houden met het regelen van spreker(s) en de inhoud (en eventueel promotie), en dat WebinarTV de rest regelt. Perfect voor trainingen, aankondigingen, mededelingen of het werven van nieuwe leden.

Wij zorgen voor een aantrekkelijke en bovenal interactieve live uitzending. Door gebruik te maken van het vragenformulier, chatbox en poll zijn deelnemers actief betrokken bij het verhaal.

Voor DNA leden hebben wij een aantrekkelijke korting van 100 euro bij de eerste Full-Service webinar. Daarmee kost een Full-Service webinar voor DNA-leden slechts 1.295 euro.

URL: https://www.webinartv.nl/de-nederlandse-associatie/

Bezoekadres