Company Webcast

Webinars als tool voor ledencommunicatie

Company Webcast, a Euronext Company, is marktleider in professionele webcast en webinar oplossingen.

Ledenorganisaties bestaan bij de gratie van leden. Het is belangrijk dat u uw leden op een juiste manier informeert en betrekt bij uw organisatie. Maar hoe zorgt u ervoor dat u uw (duizenden?) leden betrokken houdt bij uw organisatie? Hoe informeert u uw leden over belangrijke ontwikkelingen? Hoe zorgt u ervoor dat uw leden invloed hebben op het beleid?

Wij helpen (leden)organisaties om op een persoonlijke en zeer effectieve manier te communiceren met stakeholders. Live en interactief. Dagelijks produceren wij tientallen live webinars en webcasts. Dan doen we vanuit één van onze eigen professionele webinar studio’s in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam of Brussel, maar ook vanaf iedere andere locatie zoals een congres centrum, hotel of kantoor.

Weten (en zien!) op welke manier en waarom verenigingen als de KNVB, CNV Zorg & Welzijn of Agrifirm  webinars inzetten? Bezoek dan onze speciale pagina “ledencommunicatie via webinars”.

Wilt u ontdekken op welke manier u webinars of webcasts kunt inzetten voor uw communicatie? Neem vrijblijvend contact met ons op en wij vertellen u hier meer over.

Company Webcast, a Euronext Company

010 – 282 9500