KPMG Crimsonwing

KPMG Crimsonwing is een internationale business & IT partner die organisaties ondersteunt met business transformatie door de inzet van technologie. Ons werk richt zich op Enterprise Resource Planning (ERP), Customer Relationship Management (CRM), e-commerce en IT integratie. Met onze business en IT kennis automatiseren en transformeren we organisaties met behulp van de bedrijfsoplossingen van Microsoft, Intershop en Magento en een wijde reeks aan professionele diensten.

KPMG Crimsonwing bestaat uit meer dan 350 ervaren medewerkers, biedt 24/7 support services en heeft een near-shore center op Malta. Als onderdeel van het netwerk van zelfstandige ondernemingen die verbonden zijn aan KPMG, kunnen klanten profiteren van een breed palet aan professionele diensten.

Voor ledenorganisaties heeft KPMG Crimsonwing een complete oplossing ontwikkeld op basis van het Microsoft Dynamics 365 platform. Meer informatie

Postadres
1200 CG HILVERSUM NEDERLAND