Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum

Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum in Zeist is centraal gelegen op een bosrijk eigen landgoed van 45 hectare. Tussen al dit groen biedt Woudschoten een sfeervolle accommodatie met 30 unieke zalen en 140 hotelkamers, geschikt voor kleine én voor grote bijeenkomsten tot 350 deelnemers. Door de centrale ligging, in het midden van Nederland, is Woudschoten vanuit alle provincies goed te bereiken. Dat maakt Woudschoten met name geschikt voor Algemene ledenvergaderingen waarbij u leden ontvangt vanuit heel het land.

Wie naar Woudschoten komt, komt om zich te ontwikkelen. Of om anderen te helpen bij hun ontwikkeling. Dat gegeven is ons veel waard. Alles wat wij doen en bieden aan faciliteiten is erop gericht om die ontwikkeling mede tot stand te brengen. Wij bieden altijd een compleet product met diverse faciliteiten op basis van een helder prijsbeleid. Al onze gasten parkeren gratis op ons eigen landgoed en kunnen gratis gebruik maken van supersnelle Wi-Fi.

Postadres
Woudenbergseweg 54