STB Automatisering & Advies

ICT-partner van verenigingen

Al ruim 25 jaar is Stb dé ICT-partner van verenigingen. Ons doel is leden en medewerkers van verenigingen effectief te laten (samen)werken. Dit doen wij door gebruikersvriendelijke en flexibele software, websites en apps te maken die alle relevante mensen, processen, data en kennis verbindt.

Flexibele totaaloplossing

Onze totaaloplossing onderscheidt zich op de volgende punten:

• Compleet
    Van ledenadministratie tot website, van event- en cursusorganisatie tot vergadermodule, van kwaliteitsregister tot facturatie. Met de diverse modules kan elke vereniging haar eigen passende applicatie samenstellen

• Continue doorontwikkeling
    Onze software wordt elke twee weken geüpdatet. Zo blijft de software altijd technisch up-to-date en krijgen de gebruikers steeds verbeterde functionaliteiten tot hun beschikking.

• Kennis van verenigingen
    De doorontwikkeling van de software gebeurt samen met de gebruikers. Onze jarenlange ervaring met en zelfs binnen verenigingen maakt dat wij de werkwijze van verenigingen echt kennen. Hierdoor blijven de Stb-systemen altijd relevant.

Solide

De ledenadministratie, de financiële administratie, de website en de overige ICT-systemen en data zijn van levensbelang voor een vereniging. Ruim 250 klanten gebruiken dagelijkse onze oplossingen. Stb biedt met zijn 50 medewerkers continuïteit in levering en service. Wij zijn er trots op dat Stb voor veel klanten van het eerste uur nog steeds de ICT-partner is! We investeren dan ook in een langdurige relatie met onze klanten.

Zien is geloven

Wilt u de mogelijkheden van onze totaaloplossing eens met eigen ogen zien? Contact ons dan zeker voor een demonstratie en een goed gesprek.

Jochem Rupert
Account Director