Beurs van Berlage cv

Beurs van Berlage uw partner in netwerkbijeenkomsten

Wij zijn een groot voorstander van samenwerken en kennis delen. Als partner van De Nederlandse Associatie zijn wij in staat Verenigingsbranche te volgen en in te spelen op uw behoeften.

Beurs van Berlage is op 5 minuten loopafstand van het Amsterdam Centraal Station en het eerste monumentale plaatje dat u treft aan uw linkerhand. Het voormalige beursgebouw, ontworpen door architect Berlage, is van handelsplaats omgetoverd tot publiekpaleis. Hier vinden dagelijks bijeenkomsten plaats, waarbij het ons streven is om kwalitatief een zo hoog mogelijke beleving neer te zetten.

Hoe doen wij dit horen wij u denken? Ten eerste zouden wij u adviseren om eens langs te komen voor een rondleiden door ons pand. Wat de bakstenenmuren verbloemen zijn de meters hoge zalen met glazen daken en prachtige boogwerken. Daarnaast zorgt een persoonlijke Eventmanager van de Beurs van Berlage ervoor, dat de voorbereiden van een evenement bij ons vlekkeloos verloopt. Zij stellen samen met de organisator vast wat er nodig is qua catering, Audio Visuals en misschien zelfs wel hotelkamers. Het fijne is dat wij dit allemaal in eigen huis hebben en daardoor kwaliteit kunnen waarborgen en prijzen dusdanig kunnen bijstellen naar de wensen van de klant.

Van oorsprong huisvestte de Beurs van Berlage onder andere de Effectenbeurs en Goederenbeurs. Vanwege de grootte en de combinatie van zalen, leent het gebouw zich uitstekend voorbijeenkomst tussen de 200 en 1.300 personen. Door de jaren heen hebben hier veel spraakmakende congressen en evenementen plaatsgevonden, waaronder internationale bijeenkomsten voornamelijk op medisch, ICT en wetenschappelijk gebied, maar natuurlijk ook het huwelijk van Koning Willem-Alexander en Koningin Maxima.

Nationale verenigingen

Speciaal voor Verenigingen is er een all-inclusive arrangement van €90,- per persoon Dit arrangement is inclusief:

● Zaalhuur inclusief break-outzalen;

● Catering inclusief drie pauzes, lunch en borrel;

● Beamer, scherm, laptop, microfoon in elke zaal;

● Personeel voor beveiliging, garderobe, toilet, techniekbediening;

● Bijzonder snel draadloos internet.

Postadres
Damrak 243