Beurs van Berlage cv

Beurs van Berlage

Midden tussen de Dam en het Centraal Station van Amsterdam staat het beroemde rijksmonument Beurs van Berlage. De makkelijk bereikbare locatie, het authentieke Amsterdamse karakter en de verscheidenheid van zalen, maakt het een zeer gewilde locatie voor nationale verenigingscongressen.

Van oorsprong huisvestte de Beurs van Berlage onder andere de Effectenbeurs en Goederenbeurs. Vanwege de grootte en de combinatie van zalen, leent het gebouw zich uitstekend voor congressen tussen de 200 en 1.200 personen. Door de jaren heen hebben hier veel spraakmakende congressen en evenementen plaatsgevonden, waaronder (inter)nationale congressen voornamelijk op medisch, ICT en wetenschappelijk gebied, maar natuurlijk ook het huwelijk van Koning Willem-Alexander en Koningin Maxima.

Nationale verenigingen
 Speciaal voor nationale verenigingen is er een all-inclusive arrangement van €75,- per persoon . Dit arrangement is inclusief:
● Zaalhuur inclusief breakoutzalen
● Catering inclusief drie pauzes, lunch en borrel
● Beamer, scherm, laptop, microfoon in elke zaal
● Personeel voor beveiliging, garderobe, toilet, techniekbediening
● Bijzonder snel draadloos internet
● Gratis parkeren in een overdekte parkeergarage op loopafstand
● Maar vooral een inspirerende, authentieke Amsterdamse ervaring.

Bereikbaarheid

Beurs van Berlage ligt op drie minuten loopafstand van het Amsterdam Centraal Station welke een zeer goede nationale en internationale verbinding heeft via onder andere Schiphol Airport. Komen uw gasten liever met de auto, dan biedt de Beurs van Berlage voor nationale verenigingen gratis parkeren aan in de Oosterdokparkeergarage, gelegen op 10 minuten loopafstand van de Beurs van Berlage en zeer goed bereikbaar vanaf de ring A10.

Postadres
Damrak 243