Gasseling Search

Wij zijn een executive search bureau gericht op organisaties en kandidaten die actief zijn op het snijvlak privaat publiek. Wij werven en selecteren voorzitters, toezichthouders, bestuurders, directeuren en MT-leden. Wij werken voor werkgevers- en brancheorganisaties, beroepsorganisaties, vakbonden en sportkoepels. Wij werken ook voor de daaraan gelieerde stichtingen, bijvoorbeeld op het terrein van arbeidsmarkt en certificering. Onze werkwijze is persoonlijk, gedreven, pragmatisch en creatief.

Onze executive search-ervaring heeft geleid tot de volgende succesvolle werkwijze. Wij bespreken deze aanpak graag met u en staan open voor uw toevoegingen. Gedurende de hele procedure houden wij u op de hoogte van onze vorderingen. Discretie is een vanzelfsprekendheid.

Gedegen intake

Om tot een duurzame plaatsing te komen starten wij met een gedegen intake. We spreken de betrokkenen vanuit de organisatie en betrekken het stakeholdersveld bij de totstandkoming van het profiel. Daarmee creëren we extern draagvlak voor de uiteindelijke kandidaat. In het profiel definiëren we de opdracht waarmee de te benoemen bestuurder aan de slag gaat.

Gerichte search

Wij zoeken vanuit verschillende richtingen naar passende kandidaten. Gepast assertief benaderen we de markt. Dit doen wij op basis van ons netwerk, onze eigen database en externe databases, en de bronnen die wij in verschillende sectoren kennen. Wij denken ook buiten de ‘usual suspects’. Interessante kandidaten nodigen wij uit voor een oriënterend gesprek. Naast een match met organisatie en functie, zijn de logica van de stap en de carrière-visie van de kandidaat belangrijke vertrekpunten. Een duurzame plaatsing betekent ook dat de benoeming voor de kandidaat een passende stap is.

CV-presentatie en gesprekken

De ideale kandidaat is vooraf niet 100% te duiden. De kwaliteit van onze search uit zich daarom in een breed palet aan kandidaten. Wij presenteren u de kandidaten altijd persoonlijk aan de hand van het CV met een uitgebreide toelichting. U geeft vervolgens aan met welke kandidaten u wilt spreken. Door middel van deze gesprekken en onze intensieve begeleiding en advisering komt u tot een eindoordeel.

Postadres
Julianaplein 10